Vragen over bellen met Tele2

Terug naar het FAQ overzicht

Als u uw vermelding in papieren en of elektronische telefoongidsen wilt registreren, dan kunt u dat doen door contact opnemen met onze klantenservice. Zij maken dit graag voor u in orde.
Als u uw vermelding in papieren en of elektronische telefoongidsen wilt veranderen, dan kunt u dat doen door contact opnemen met onze klantenservice. Zij maken dit graag voor u in orde.
Als u uw vermelding in papieren en of elektronische telefoongidsen wilt registreren, dan kunt u dat doen door contact opnemen met onze klantenservice. Zij maken dit graag voor u in orde
Dat hangt sterk af van de telefoon die u gaat gebruiken. Houdt er rekening mee dat de totale aansluitfactor (op elke telefoon staat wat zijn aansluitfactor is, de optelsom van deze getallen is de totale aansluitfactor) van de aangesloten apparatuur niet hoger mag zijn dan twee.
Standaard staat nummerweergave voor inkomende gesprekken voor u aan. Uw toestel dient wel de functie nummerweergave te ondersteunen, zie hieronder. Weergave van uw eigen nummer kunt u per gesprek blokkeren door voorafgaand aan het door u gebelde nummer de volgende code in te voeren: *31*, dus bijvoorbeeld *31*0101234567. U kunt ook uw nummerweergave permanent blokkeren. U kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice. Zij maken dit graag voor u in orde.
Tele2 maakt gebruik van het DTMF protocol voor nummerweergave. In de handleiding van uw telefoon staat of uw telefoon dit protocol kent of hoe u uw telefoon zo kunt instellen dat nummerweergave goed werkt.
Doorschakelen (altijd) Inschakelen: *21*telefoonnummer# Uitschakelen: #21# Doorschakelen (bij geen antwoord) Inschakelen: *61*telefoonnummer# Uitschakelen: #61# Doorschakelen (bij bezet) Inschakelen: *67*telefoonnummer# Uitschakelen: #67# Per gesprek uitgaand nummer afschermen *31*telefoonnummer#
Faxen en het opzetten van andere dataverbindingen zoals inbellen is mogelijk, maar wij garanderen de werking hiervan niet. Om goed gebruik te kunnen maken van deze functionaliteit is het raadzaam de communicatiesnelheid van uw fax of dataverbinding zo laag mogelijk te zetten.
Comfort en Comfort Plus abonnementen (ook in de Flexibel en Vast varianten) hebben geen voicemail mogelijkheid. U kunt wel een antwoordapparaat aansluiten op uw telefoon.
Nee, het is niet mogelijk om te worden gebeld via een Collect Call.
Gebruik maken van een Carrier Preselect is niet mogelijk.
Misschien is er een storing. Voor actuele meldingen van storingen en onderhoudswerkzaamheden kunt op onze supportpagina kijken. Wanneer er geen meldingen zijn, kunt u contact opnemen met de Tele2 klantenservice. Zij maken dit graag voor u in orde.
Deze Fair Use Policy is gericht op redelijk gebruik van de telefoniediensten. Enerzijds beschermt deze maatregel u tegen onverwacht hoge kosten (bijvoorbeeld bij misbruik van uw aansluiting) anderzijds voorkomt Tele2 hiermee oneigenlijk gebruik van haar telefoniediensten. In het geval dat er bij u bovenmatig gebruik van de telefoniediensten wordt geconstateerd, zal Tele2 contact met u opnemen en u verzoeken om uw gebruik te minderen. Wanneer u na dit verzoek nog steeds bovenmatig blijft bellen, kan het zijn dat Tele2 zich genoodzaakt ziet maatregelen te treffen. De volledige Fair Use Policy, geldt voor Easy, Comfort en Comfort Plus abonnementen (ook in de Flexibel en Vast varianten).
Bovenmatig belgedrag is langdurig boven het gemiddelde belgedrag bellen ten opzichte van alle klanten. Voorbeelden zijn: Tele2 Telefonie gebruiken in een belhuis, het gebruiken van Tele2 telefonie voor telemarketing activiteiten of de telefonieverbinding open laten staan zonder een gesprek te voeren.
Tele2 kan de verbinding (tijdelijk) buiten gebruik stellen, extra kosten in rekening brengen of de overeenkomst beƫindigen.