Vragen over uw gegevens

Terug naar het FAQ overzicht

Maak hiervoor gebruik van het contactformulier op onze website. U kunt hier ook terecht voor vragen en opmerkingen.
Tele2 is aangemeld bij de Geschillencommissie Telecom en Electronische Dienstverlening. Voor meer informatie en de nadere voorwaarden kunt u terecht op www.degeschillencommissie.nl.
De contractduur is afhankelijk van het product wat u heeft afgenomen. De producten Tele2 Easy Vast en Tele2 Comfort Vast kennen een contractsperiode van 12 maanden. De andere Tele2 abonnementen hebben een contractsperiode van 1 maand. Kijk op de bevestigingsbrief die Tele2 u stuurde om te zien welke abonnementstype u heeft.
De opzegtermijn van Tele2 is 30 dagen. Houd hierbij wel rekening met uw minimale contractsduur.
Nee, er zijn geen kosten bij het beƫindigen van het abonnement.
U kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice 0900-1560 (0,15 euro p.m.). Zij stellen graag direct een nieuw wachtwoord voor uw webmail in.
Uw persoonlijke gegevens kunt u aanpassen via het contactformulier op onze website . U kunt hiervoor ook contact opnement met onze klantenservice via 0900-1560 (0,15 euro p.m.). Zij maken dit graag voor u in orde. Als u uw vermelding in de telefoongids wilt veranderen, dan kunt u dat doen door contact opnemen met onze klantenservice via 0900-1560 (0,15 euro p.m.). Zij maken dit graag voor u in orde.
Maak hiervoor bij voorkeur gebruik van het contactformulier op onze website. Wilt u liever op een andere wijze contact met ons opnemen, bekijk dan de overige contactinformatie.
Tele2 verzorgt graag een aansluiting op uw nieuwe adres. Neem a.u.b. contact op met 0800-1602 zodat wij samen met u de mogelijkheden op uw nieuwe adres bekijken en u een aanbieding te kunnen doen.